Follow on Bloglovin

dimarts, 7 d’octubre del 2014

B de Biel


Últimament estic fent un munt de lletres de paper maché, tenen molt d'èxit . Un bon regal per a qualsevol: nens, adolescents, parelles de nuvis, ... Són un element de decoració original i queden be a qualsevol lloc, fins i tot es poden penjar a la paret.

Aquesta es per a un nadó, en Biel. La seva tieta em va demanar diversos regals, ja he publicat les bosses i la motxilla de gat. Amb aquesta lletra completem el trio de regals.


Últimamente estoy haciendo un montón de letras de papel maché, tienen mucho éxito. Un buen regalo para cualquiera: niños, adolescentes, parejas de novios, ... Son un elemento de decoración original y quedan bien en cualquier lugar, incluso se pueden colgar en la pared. 

Esta es para un bebé, Biel. Su tía me pidió varios regalos, ya he publicado las bolsas y la mochila de gato. Con esta letra completamos el trío de regalos.



Letra de papel maché





Te una decoració molt sencilla, només paper en verd i blanc.


Tiene una decoración muy simple, solo papel en verde i blanco 

Letra de papel maché

Letra de papel maché

L'únic detall es un gran botó vermell del que penja un petit cor de color blanc. Al principi vaig pensar d'escriure alguna cosa al cor, però després vaig optar per deixar-ho així i que fossin els seus pares qui escriguessin alguna cosa, si volien.


El único detalle es un gran botón rojo del que cuelga un pequeño corazón de color blanco. Al principio pensé que escribir algo en el corazón, pero luego opté por dejarlo así y que fueran sus padres quienes escribieran algo, si querían.


4 comentaris :

  1. Sencilla y bonita. A mí también me encantan las letras!!

    ResponElimina
  2. Qué bonita!!!! Tengo tres letras pendientes de decorar, y me encanta cómo te ha quedado
    Bss

    ResponElimina
  3. La B de bonita, que es como te ha quedado!!!!
    un abrazo

    ResponElimina
  4. Ha quedat molt maca , intentaré fer una , em quedo per aquí per veure mes cosetes, ADEU
    maitedecopart.blogspot.com.es

    ResponElimina

Me encanta leer vuestros comentarios.

Blogging tips